Alpha Park marketing 2008 – avagy mi az a szélfény

Alpha Park marketing 2008 - avagy mi az a szélfényAz alábbi, ízes magyarsággal megfogalmazott szóróanyaggal hívogatja a soproniakat az Alpha Park. Ilyen minőségű reklámmal maximum megsérteni lehet a megcélzottakat, bár a célt eléri, és felkelti a figyelmet. Magyar ember nem látta a nyomdába kerülés előtt a terveket az viszont biztos, és a grafikus se akarta elhinni, hogy van olyan betű, hogy “Á”. Egyből jön a poén, tilos az á, de ezt már sajnos Micimackó ellőtte.

És a legnagyobb kérdés: Mi az a szélfény?

Alpha Park marketing 2008 - avagy mi az a szélfényAlpha Park marketing 2008 - avagy mi az a szélfény

Erre, a még oly informatív www.alphapark.hu címen sem kaphatunk választ, de ettől még terjedjen az illat.

4000 / 1432 látogató

kapcsolódó cikkek

  • Fusson Tom CruiseértFusson Tom Cruiseért (16)
    Idén ismét lesz báránybőrben rejtett szcientológusok által szervezett szaladgálás […]
  • SZURKOLÓI LEVÉLSZURKOLÓI LEVÉL (5)
    Tisztelt Önkormányzati illetékes!* A soproni futball barátok nevében mélységes […]
  • Az önfeljelentőAz önfeljelentő (1)
    A nemrég elkészült sörházdombi kilátó összefirkálásáról  már írtunk egy korábbi […]
  • Ingyen is lehet parkolni a  VárkerületenIngyen is lehet parkolni a Várkerületen (1)
    A Várkerületen már lehet parkolni, nem úgy, mint a 90-es évek vége felé, amikor […]
  • Köszönjük Sopron!Köszönjük Sopron! (18)
    Az alábbi transzparenssel álltak fel a kezdéshez a REAC játékosai, a hosszú ideig utolsó […]
  • Vigyázat, csalók a TESCO-ban!!!Vigyázat, csalók a TESCO-ban!!! (3)
    Régi ismert trükkel próbálkoznak becsapni az embereket a Tesco folyosóján. Kozmetikai […]

“Alpha Park marketing 2008 – avagy mi az a szélfény” bejegyzéshez 6 hozzászólás

  1. hm.. én is kaptam ilyen utalványt, elöször azthittem, hogy valami vicc, lehet, hogy a Kristály üzletház parkolójában is osztogatta ilyeneket?

  2. Windlicht németül, ami szószerinti fordításban tényleg szélfény, de nálunk inkább széljátékként ismert.
    Soha nagyobb tévedést, én ennek ellenére örültem a kedvezménynek!
    Más szemében a szálkát……….?????????

  3. Más szemében a szálkát……….?????????

    Szerintem ezek szórólapok nem szálkányi hibát tartalmaznak, hanem mestergerendányit !! Nem kéne már mindenáron megvédeni őket. Csináltak egy nagyon gagyi reklámanyagot. Kész. Nem nagy baj, de gagyi…

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.