Gyorsasági OB a bokszon belülről és kívülről – Avagy autóversenyből sosem elég


Tippek & Trükkök Ezúttal rendhagyó módon nem pusztán nézőként volt alkalmam betekinteni az autóversenyzés világába… Egyik délután csörgött a mobilom, Tibi barátom újságolta a vonal túlsó végéről, hogy az eredetileg tervezett szombati programunk ugrott, mivel dolgoznia kell… már épp kezdtem volna sajnálni, amikor azzal folytatta, hogy a cégük /Intent Hungária KFT/ szponzorál egy autóversenyző istállót, ezért mennie kell versenyautókat matricázni.

Utána folytatta: ha van kedvem csatlakozzak én is.

Ha versenyautókról van szó, még a koránkelés sem tarthat vissza, így természetesen szombaton reggel 8 előtt már ott is voltunk a Pannónia ring bejáratánál. Tibi és Tamás, mint az Intent KFT alkalmazottai teljes harci díszben, én meg civilben egy spricnivel felszerelkezve, hogy azért mégis úgy nézzek ki mint aki valami hasznosat készül csinálni.

Hamarosan benn is voltunk a csapatunknál, ahol megmutatták melyik kocsikra ragaszthatjuk a szponzori matricákat. 3 kupás Suzuki és egy épített versenyautó tartozott a csapathoz.

Gyorsasági OB a bokszon belülről és kívülről - Avagy autóversenyből sosem elégGyorsasági OB a bokszon belülről és kívülről - Avagy autóversenyből sosem elégGyorsasági OB a bokszon belülről és kívülről - Avagy autóversenyből sosem elégGyorsasági OB a bokszon belülről és kívülről - Avagy autóversenyből sosem elégGyorsasági OB a bokszon belülről és kívülről - Avagy autóversenyből sosem elégGyorsasági OB a bokszon belülről és kívülről - Avagy autóversenyből sosem elégGyorsasági OB a bokszon belülről és kívülről - Avagy autóversenyből sosem elégGyorsasági OB a bokszon belülről és kívülről - Avagy autóversenyből sosem elégGyorsasági OB a bokszon belülről és kívülről - Avagy autóversenyből sosem elég

Szépen rakosgattuk bemelegítésképp először a kisebb matricákat, közben nézegettük az épített autót… először nem is voltunk biztosak benne miféle típus lehet, annyira nem volt semmi köze az utcai autóhoz, amiből készült, de azért rájöttünk, hogy egy Opel Corsával állunk szemben.

Csakhogy a motor középen a vezetőülés mögött, a hátsó kerekeket hajtja, óriási szélesítések, légbeömlők, miegyéb. Szóval ilyen Corsát azért nem minden nap lát az ember. Hamarosan találkoztunk a pilótájával, a GFS Racing Team csapatfőnökével, Burkus Egonnal is, aki rendkívül közvetlen volt, és szívesen válaszolt megannyi kérdésünkre.

Közben nekiveselkedtünk a legnagyobb matrica felragasztásának, ám ekkor szóltak a szerelők, hogy jó lenne ha sietnénk vele, mert ez az autó mindjárt indul. Ezután kissé felgyorsultak az események… miközben a szerelők eresztették le a kocsit az emelőről, és indították a motort, mi villámsebesen próbáltuk befejezni a matrica felragasztását.

Az utolsó pillanatig dolgoztunk rajta, végül egy betű nem lett jó, azt gyorsan odanyomtuk, csak hogy le ne essen és már száguldott is ki a kocsi a boxból. A matricát azután helyrepofoztuk, mikor visszatért a versenyről.

Miután minden kijelölt autót alaposan teleragasztgattunk, átadtuk magunkat a szabadprogramnak. Körülnéztünk az összes boxban és nem kevés érdekességet találtunk.

folyt köv….

3003 / 1208 látogató

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.