Renault World Series – Hungaroring 2.rész
Ezután a Mégane Trophy következett, ők nem voltak annyira látványosak, mint a formaautók, nemigen csúsztak, ki, ha meg néha összeért 2 kocsi, azt meg sem érezték. Viszont érdekes, hogy a szerintem csúnyácska Mégane-ból milyen szép versenyautót faragtak… szívesen hazavittem volna egyet, pedig nem rajongok annyira a francia autókért. De ha választhatok egyet, akkor a Renault 5 GT turbó kéne legjobban
A Mégane-ok után Baumgartner Zsolt tartott bemutatót egy igazi Forma 1-es Renaulttal…na ha az addigi autók hangosak voltak, akkor erre nem tudom mit mondjak . Csinált néhány hibátlan kört, majd megállt a célegyenesben (szerencsére eddigre mi is átmentünk ide, megelőlegezve, hogy kicsúszni nem fog, akkor meg had lássuk igazán gyorsan menni), és bemutatta hogy gyorsul álló helyből egy Forma 1-es autó. Hmmm… kell nekem egy ilyen a gyorsulási versenyzéshez. A 2 literes formaautók versenyét sajnos már nem vártuk meg, mert szóltak a többiek, hogy indulunk, elkerülendő, hogy hazafele is órákat álljunk dugóban.
Összességében fantasztikus rendezvény volt, és még így maradt egy csomó dolog amire nem jutott időnk (pl. a forma 1 szimulátor kipróbálása). Két zavaró dolog volt csupán: a dugó odafele (ki volt az az ökör aki úgy építette meg, hogy csak 1 út vezet a ringre és az Aquaparkba is), a másik pedig a pálya feletti felüljáró biztonsági okokból történő egyirányúsítása, ami miatt hatalmasat kellett kerülni Csak azt nem értem, akkor miért nem építettek 2 ilyen felüljárót egymás mellé, egyet oda egyet vissza. Nem lett volna a pálya árához viszonyítva akkora plusz költség. De ezekről nem a rendezvény szervezői tehettek, szóval nekik csak gratulálni tudok, nagyszerű élményt nyújtottak a kilátogató rengeteg embernek.
Akit érdekelt, annak volt még Irigy hónaljmirigy, meg Rúzs Magdi koncert meg még sok minden, engem viszont kifejezetten az autók érdekeltek, és igazán elégedetten jöttem haza. Végszóként álljon itt egy már nem tudom hol hallott idézet, ami akár a mottóm is lehetne: „az autók létezésének igazi célja a Föld kőolajkészletének lehető legélvezetesebb módon történő elégetése” (tudom ez nem túl környezetbarát felfogás, de ez van, van akinek az autó csak eszköz ami elvisz A-ból B-be, de vannak sokan, akiknek ennél sokkal többet jelent, nekik szólnak az ehhez hasonló rendezvények)
Phoenix
Renault World Series – Hungaroring 1.rész