đ±đ» A digitĂĄlis eszközök ma mĂĄr a mindennapjaink rĂ©szĂ©vĂ© vĂĄltak, Ă©s szinte Ă©szre sem vesszĂŒk, mennyi idĆt töltĂŒnk el ve…
đ±đ» A digitĂĄlis eszközök ma mĂĄr a mindennapjaink rĂ©szĂ©vĂ© vĂĄltak, Ă©s szinte Ă©szre sem vesszĂŒk, mennyi idĆt töltĂŒnk el velĂŒk. A fiatalabb generĂĄciĂł tagjai pedig mĂĄr el sem tudjĂĄk kĂ©pzelni az Ă©letet nĂ©lkĂŒlĂŒk. đ A tĂșlzott kĂ©pernyĆhasznĂĄlat azonban hosszĂș tĂĄvon bizonyĂtottan többfĂ©le kĂĄros fizikai đ§ââïž Ă©s mentĂĄlis đ§ hatĂĄssal bĂr. Gyermekek esetĂ©ben ezek lehetnek: †alvĂĄszavarok; †negatĂv Ă©nkĂ©p Ă©s testkĂ©pzavar; †egyĂ©b tevĂ©kenysĂ©gek hĂĄttĂ©rbe szorulĂĄsa, Ă©rdeklĆdĂ©si körök beszƱkĂŒlĂ©se; †iskolai teljesĂtmĂ©ny romlĂĄsa; †mozgĂĄshiĂĄnybĂłl adĂłdĂł tĂșlsĂșly Ă©s elhĂzĂĄs; †hangulati Ă©s figyelemzavarok. đ A Nemzeti NĂ©pegĂ©szsĂ©gĂŒgyi Ă©s GyĂłgyszerĂ©szeti Központ a WHO irĂĄnyelvei alapjĂĄn összegyƱjtötte ajĂĄnlĂĄsait, hogy segĂtsen megtalĂĄlni az egĂ©szsĂ©ges egyensĂșlyt âïž a gyermekek kĂ©pernyĆhasznĂĄlata Ă©s egyĂ©b elfoglaltsĂĄgaik közöttđŽââïž. ForrĂĄs: Soproni GyĂłgyközpont