Egy igazi soproni
Ki az igazi soproni? Van szövetségi sör? A PR -osok alszanak?
Nem kicsit lepett meg, amikor a Soproni Szuperinfóban Németh Árpád polgármesterjelölt neve alatt, az egyébként is kifogásolható-kisajátító (a mosópor márkákat ezért szokták milliókra büntetni) ” egy igazi soproni” szlogen a Soproni Sörgyár által nem kevés pénzen bevezetet soproni logóval jelent meg.
A Szövetség Sopronért, és a Védegylet kampánycsapatának kreatívjai összehajoltak és úgy döntöttek, hogy a kampány szlogenjét, és a szlogen megjelenését, a jelölt mihez köthetéséhez szabják. Németh Árpád – Sörgyár. Értik?
A jószándéku, de aggályos megvalósítás felvet egy kérdést. Ugye egyeztettek a sörgyár illetékeseivel, akik rábólintottak a sör “átpolitizálására”?
Kétlem. Egy márka imagenak kialakítása súlyos pénzekbe kerül, és ha az első megjelenés után azonnal letiltják a hirdetést, és érdemeire való tekintettel az érintett és pártja/egylete/szövetsége megússza egy ejnye-bejnyével, azt mondom kisvárosi történet. Nem így történt. A következő héten újra ugyanaz, ugyanott. Tehát a kampánycsapat oda nem figyelését übereli a PR osok alkalmatlansága.
Ja és semmi gond Németh Árpáddal, és én is csak annyit tudok róla, hogy sörgyár.