Sopron.info.hu

Egy kapcsolat vége – profitmaximálás a köbön

  2008 ápr 20 / #csak úgy

Egy kapcsolat vége - profit maximálás a köbönAz utóbbi két hétben napi hússzor megszakad a UPC Extreme Internet elérésem . Először a routeremre gyanakodtam, de amikor felhívtam egyik számítástechnikus barátomat, megnyugtatott(?), hogy a gond nem az én készülékemben van, náluk is előfordul ugyanez a probléma, csak még senki nem ment be reklamálni, a 1221 pedig legalább fél óra türelmet igényel. Körbetelefonáltam UPC-s előfizető  ismerőseim között, és kiderült ez sajnos nem egyedi eset.

Másnap bementem az ügyfélszolgálatra, ahol nagyon készségesek voltak, azt mondták, ez a gond egyedi, de kiküldenek egy szerelőt. A szerelő meg is érkezett, leellenőrizte a modememet, mindent rendben talált, kicserélte az egyik csatlakozót, amivel megemelte a jelszintemet.

Ez a jelszint nagyon fontos, mert ennek az erősségétől függ, hogy kit dob le a rendszer. Engem azóta, napi húsz helyett csak tízszer.

Kiderítettem a probléma okát is: a UPC, Sopronban bizonyos területekre sokkal több előfizetést aktivált, mint amennyit a rendszer elbír, és a hálózat fejlesztését amíg lehet húzzák, addig amíg az elégedetlenek száma el nem éri a kritikus tömeget.

Tehát nem is számíthatok rá, hogy jobb lesz a helyzet rövid időn belül. Ez a rövid idő nálam egy hét türelmi időszakot jelent, utána a szolgáltatás minőségének romlására hivatkozva, 8 év után, fel fogom mondani a szerződésemet.

Természetesen, ha sokan döntünk így, az csökkenteni fogja a hálózat terhelését, és kevesebb lesz a panasz, és mindenki elégedett lesz?