Sopron.info.hu

Egy sör, számtalan történet: a Soproni 130 éve összeköt

2025.04.30

„Minél nagyobb a napi hajtás, annál fontosabb, hogy érezzük, nem vagyunk egyedül” – üzeni a 130 éves jubileumát ünneplő Soproni új reklámja. A tradícióira és innovációira egyformán büszke sörmárka arra hívja fel a figyelmet, milyen nagy erő rejlik a közösségekben és az összetartozásban.

Hogyan kell megünnepelni egy jubileumot a Soproni szerint? Az ország népszerű sörmárkája nem csupán egy izgalmas, limitált kiadású sörrel jelentkezik, hanem megújult külsőbe is öltöztette söreit a 130. születésnap apropóján.

Az új Szűretlen Lager különleges, friss ízélményt ígér – egy kis rituáléval fűszerezve. Mi a titok? A Soproni jubileumi, limitált kiadású sörújdonsága egy „fordulat” révén invitál izgalmas utazásra a sörök világába. A tökéletes fogyasztói élményhez a dobozt felbontás előtt javasolt egyszer megfordítani, palackos termék választása esetén pedig, miután korsóba töltöttük a sör kétharmadát, óvatosan forgassuk körbe az üveg alján maradt folyadékot, majd öntsük azt is a pohárba. A Soproni sörfőző mesterei mindenkit arra biztatnak, próbálja ki ezt az apró szertartást – és hozza ki a legtöbbet a limitált sörkülönlegességből.

Igazi szülinapos újítás a látványosan megváltozott dizájn is. A friss, letisztult külső egyszerre szólítja meg a fiatalabb generációk tagjait és teremt összhangot a Soproni termékcsalád tagjai között. Természetesen csupán az arculat változott: a magas minőség és a jól ismert, közkedvelt ízek megmaradtak. A Soproni Sörgyár 1895 óta dolgozik azért gondos odafigyeléssel, hogy olyan söröket készítsen, melyek széles körben járulnak hozzá a sörkultúra ápolásához.

„130 éve hozzuk össze az embereket – mert együtt mindig jobb! Új reklámfilmünkkel is arra szeretnénk felhívni a figyelmet, mekkora erő rejlik a közös élményekben. A legfontosabb emlékeink mindig olyan dolgokról szólnak, amelyeket másokkal együtt éltünk át, a Soproni pedig büszke arra, hogy 1895 óta jelen van az összetartozás felejthetetlen pillanataiban. Az innováció éppen úgy ott szerepel a márka kiemelt értékei között, mint a 130 éves tradíció ápolása” – osztotta meg gondolatait a Soproni Sörgyár jubileuma alkalmából Perényi Katalin, a HEINEKEN Hungária Zrt. marketing igazgatója.

A megújult portfólió már megtalálható az üzletek polcain. A bevezető kampányhoz csatlakozó, az Alcsúti Arborétumban és egy autentikus csepeli kiskocsmában forgatott reklámfilm – amelyben a HEINEKEN Hungária munkatársai is szerepelhettek statisztaként – április 14-től látható a digitális felületeken és a televíziós csatornákon.

The post Egy sör, számtalan történet: a Soproni 130 éve összeköt appeared first on Ikvahír.

eredeti link

forrás


2018.07.12 newsbot

Mozart vígoperája Kismartonban

további részletek
2022.12.20 newsbot

Így közlekednek az ünnepek alatt az autóbuszok Sopronban

további részletek
2020.07.27 newsbot

Tapasztalt amerikai irányítót igazoltunk

további részletek
2023.12.20 newsbot

A sopronkőhidai bv intézet is hozzájárult a gyermekotthon lakóinak karácsonyához

további részletek