OBI kaland, a vevőmegtartás művészete
Úgy adódott, hogy néhány kollégámmal az OBI-ba mentünk karácsonyi díszítéseket vásárolni a cégünknek. Sok mindent vettünk kétszer is fordultunk két nap alatt, hogy munkahelyünkön elégedettek legyenek a vendégeink.
Nem kéne leírnom, de néhány százezer forintot is otthagytunk a két nap alatt. Második napon a pénztárnál derült ki, hogy kevés pénzt hoztunk magunkkal. Mivel többen voltunk mindenki elkezdett turkálni a zsebébe, és összeszedtük a hiányzó részt.
Már csak 20 Forint hiányzott, hogy ki tudjuk fizetni a számlát. Mind a pénztáros, mint mi, ezen kissé kacagtunk, poénosnak találtuk a helyzetet el is sütöttünk néhány viccet.
Végül is valamelyikünk talált még egy húszast és tudtunk fizetni. Jó hangulatban indultunk ki az OBI-ból, amikor odalépett hozzánk a biztonsági őr és legkomolyabban a következőt bökte felénk: „JÓ LENNE, HA NORMÁLISAN VÁSÁROLNÁNAK”.
Azt hittük rosszul hallunk, ezért nem is reagáltunk, de később kiderült, hogy mindegyikünk pontosan ezt értette. Nagyon-nagyon felháborodtunk, majdnem visszamentünk keresni egy vezetőt, de végül is hagytuk a fenébe az egészet, aki bunkó az bunkó, legyen a főnöke baja.
Legközelebb ígérjük, hogy normálisan fogunk vásárolni, mint ez esetben is, de nem az OBI-ban, az biztos.
Itt szeretnénk kollégáimmal boldog karácsonyt kívánni az Obi összes dolgozójának.