Pulzustv kísérlet

Pulzustv kísérletÙj csatornával bővült a kábel tv előfizetők csomagja. A családi csomaggal már fogható Sopron új tévécsatornája a Pulzustv. Kísérleti adásukat november 6. óta sugározzák.

Érdekes megoldással futottak neki. Egy órás műsort ismételnek este hattól, minden egész órakor indítva ugyanazt az összeállítást. Ebben az összeállításban csak Sopronról a városi életről szólóhírek, riportok kerülnek. Ennek a műsorszerkesztésnek köszönhetően este 6 órától bármikor megnézhetem az aktuális információkat riportokat. A műsorok alatt már több csatornánál megszokottan hírszalag informálja a nézőket a városi kulturális eseményekről. A tv mellé következő médiaként hamarosan a Soproni Nap című újság is felsorakozik. A megszűnt Soproni Rádió 94.1 hullámhosszán pedig a Nemzeti Hírközlési Hatóság engedélyének megérkezése után elkezdi sugározni adását a Nap rádió. A negyedik lábként pedig az internetes portál fogja tolni a soproni híreket az olvasók felé. A médiaközpont megalakulásakor hangot adtam pártállami összesküvés elméletemnek, ami nem minden alapot nélkülözött. Most, hogy az önkormányzati választások során a választók ellenzéket csináltak a korábbi városvezetést adó pártból, kíváncsian várom, hogy mennyire tud pártsemlegesen városi híreket közvetítő városi tv lenni a Pulzustv.

A kísérleti adásokat nézve van a remény.

3443 / 1483 látogató

kapcsolódó cikkek

“Pulzustv kísérlet” bejegyzéshez 15 hozzászólás

  1. Nocsak, nocsak:)
    Saját erőből mindenki lehet pártsemleges.
    74 millióval kevésbé.
    74 millió nélkül pedig biztosan.:)
    De a remény hal meg utoljára.
    Változnak a vélemények, mint Pulzustv honlapján is látom a pgw-t.:)
    Na persze, hogy is volt ez július 24-én?
    Média át?!

  2. Kavian,
    A véleményem nem változott. Láttam belülről is a MédiaKözpontot. Beszéltem a hírek gyártóival és ez ad okot a bizakodásra. Az országban kevés média tudósított az útlezárásokról. A Pulzustv fél órás beszélgetésben szerepeltette az akkori kópházi útlezárás fő szervezőjét. Igaz, hogy akkoriban rajtam kívül talán hárman tudták, hogy beindult a tv. :-)
    A pgw pedig önerőből azoknak dolgozik, akik megbízzák. Pártsemlegesen, optimistán, reményhallal.
    Üdv:

    PGW azaz Pócza Gábor

  3. PGW,
    Én is nézem kezdetektől a Pulzust, ezért írtam, amit.
    Egyébként negyedórás beszélgetésben szerepeltette az útlezárások szervezőjét.
    A pártsemlegesség nem a hír gyártóin múlik, hanem azokon, akik megszabják a feladataikat, akiktől a fizetésüket kapják.:)
    Nekem nem hiteles az a tv, aki a saját honlapján már bemutatkozáskor becsapja a nézőit.
    Nézz utána, hogy a UPC családi csomagjára hány háztartásban fizetnek elő.
    A hitelesség alapja az objektív tájékoztatás – minden tekintetben.
    Mesélni én is tudok, meg ezek szerint más is. Ezért a meséért fizet a város 9 milliós bírságot – kezdésnek elég döfős.

    Egyébként örülök, hogy válaszoltál. Régen beszélgettünk.:)

  4. Kavian,

    Sajnos a hazai média, bár én nem vagyok benne (vagy mégis?) nem a párta(t)lan tájékoztatás színtere. A pénz beszél, a közszolgálatiság meg hallgat!
    A UPC nem valószínű, hogy az előfizetőik számára vonatkozóan adatokat adna ki, de tényleg engem érdekelne, hogy szerinted a városlakók hány százaléka tudja fogni a Pulzus TV-t.
    Meséljél, érdekelne a döfős mese. :-)
    Félre ne érts, semmi hátsó szándék nincs bennem, egyszerűen kíváncsi vagyok és szerintem az olvasókat is érdekelné a dolog. Segíts, hogy a “városi legendákból” tények legyenek!

  5. Az UPC jelenleg, tényleg kb. 22 ezer háztartásban szolgáltatja a televiziós műsorszórást. Amit a Pulzus elfelejtett, rövid kis tájékoztatójában leírni, az csupán az az apró momentum, hogy csak a családi csomagban fogható.Szerény információim szerint az előfizetők kb. fele, akik ezt a szolgáltatást kérik.
    Azt meg Te sem gondolhatod komolyan, hogy a UPC nem tájékoztatja üzleti partnerét amikor megkötik a szerződést. :)

  6. Hát ez az.
    Miért adna ki előfizetői számadatokat a UPC?
    Akkor hogy is vagyunk ezzel a 22.000 kontra 54.000, háztartás/néző számmal?
    Nos, mivel nekem sem adta ki még a gonosz röfögős kismalac sem az adatokat, kénytelen-kelletlen hagyatkoznom kellett a PulzusTv által közöltekre.
    Ha igaz a 22.000 akkor ez lehet a -hat,-het, magyarul ennyi háztartásban van UPC végződés. Elvileg ennyi háztartás kapja a UPC szolgáltatást. (Az 54.000-ről meg ne is beszéljünk, babákkal együtt sem.)
    Legyen ez a 22.000 az alap. Az alap csomag mondjuk, mert az abban lévőket mindenki foghatja. Ebből nem könnyű de nem is nehéz következtetni, hogy mennyi háztartásban dühöng a családi csomag. S mennyiben nem fog jövőre (kb. 20 %-os áremelés).
    Szóval nem hitelesek. Nahát.
    Ja, nálam ez kb. 50 %-os “fogást” jelent, idei áron. A többi áremelkedés függvénye.

    Ti feltüntettétek a cikk elején, hogy a családi csomagban fogható. Ti miért tartottátok fontosnak, hogy ez szerepeljen a bevezetőben?
    Mert így hiteles, még a reklámban is.
    Szerencsétlen “alapos” néző meg taccsra teszi távirányítóját a nagy büdös keresésben…
    Döfős mese sokakat érdekel, és mindenkit érint, mert a város pénzéről van szó.
    A legendákból hamarosan tények lesznek. Ha a télapó nem is hozta a puttonyában, karácsonyra a fa alá kerülhet.
    Szép drága ajándék lesz nekünk – egy más városban már elhasznált csomagolópapírba csomagolva.
    De ennek a nédiacentrum ötlethez semmi köze, csak a PulzusTV-hez. A centrum ötlet nem rossz. Több helyen működik.
    Csak sok pénz kell hozzá, pártoktól függetlenül is.:)
    Elmondtam – gomb nyom.

  7. PGW,
    Ha érdekel az hányan nézhetik nézz utána a
    neten. találsz is adatok. Na nem friss
    vagy három éves de ettől még kiszámolhatod. Egy biztos. Kaviannak teljesen igaza van ami a hitelességet illeti. Folyamatos Csúsztatások vannak abban amit irnak, vagy mondanak.
    A szakmai értékelés nem az én feladatom.
    Egy valamin gondolkodhatsz. Egy sokkal kisebb csapat évek óta szolgálja a várost információkkal napi három órában. Nem évi 74 milláért. Valami másért. Ami innen hiányzik és fog is.
    Láthattad pl. a matáv kupa győzelmét és azt követő ünnepséget. Sorolhatnám de nem teszem. Ez az egész jelenleg nem hogy nem szolgálja, ha nem lassan torzítja a nézők érdeklődését. Jelzem amit te láttál műsort a tüntetőkről az a honlapjuk szerint egy vitaműsor. szólj ha te ezt láttad.

  8. Törperős,

    Én csak kérdezni tudok, mert a tények talán akkor kiderülnek. (ezért vagy én is (ka)vian) A szakmai értékelést én nem tehetek, mert a TV-t csak a monitor felőli oldaláról ismerem. Azt én is furcsának találta már a Médiaközpont megalakulásakor, hogy egy ekkora városban több helyi Tv is működjön. De gondolom, hogy a létrehozása nem csak szakmai, hanem inkább médiaPOLITIKAI döntés volt. Ezek szerint jó volt az a megérzésem, hogy az előző városvezetés a Holdinggal együtt létrehozta a másik támaszát is. A hasonlat rossz, de nekem iskolai tanulmányaim jutnak eszembe, ahol a középkori állam fő támaszait az egyház (jelen szövegkörnyezetben értsd: az emberek ideológiai terelgetése), a katonaság (pártkatonák) jelenti. A Média át bejegyzésben erről már írtam. Ezek szerint rosszindulatú kismalacom nem is rosszindulatú, hanem csak realista. Ha egyet kérdezhetnél a PulzusTV vezetőitől, mit kérdeznél?

  9. PGW

    Anélkül, hogy reklámoznám olvasd el az stv fórumán a véleményeket.
    Amit te médiaPOLITIKAI döntésnek hivsz
    az szerintem néhány ember bulija. Nekik van értelme. Nem szakmai.
    Az elejétől végigköveted az egész keverést eljutsz a 9millás bírsághoz is.
    Nem az a baj hogy több helyi médium van. ezzel csak jól járunk mint néző vagy hallgató. ez az egész centrum egy tákolmány benyomását kelti cukormázba leöntve. A világon ilyen mesenapot amit itt hiradónak neveznek nem láttak.ez az egész ugy nem hiteles számomra ahogy van. De nem is a hitelesség volt itt a lényeg. Ha nem a buli. Még anno.
    Nem kérdeznék semmit a vezetőktől. Minek. Ők tudják miért buli nekik így nyögvenyelősen gyenge tartalmi igazi gatyás színvonalon működni.Szólj ha rájössz hol dobog itt soproni szív

  10. Azért én kérdeznék.
    Tényleg ennyire hülyének és igénytelennek látszunk Miskolcról?

  11. Minek kérdezel olat amit tudol?
    Erre a kérdésedre valszeg csusztatásos választ kapnál!

  12. Javítsátok már ki ezt a kisegyest érő helyesírási hibát!!!!!!Hogy melyiket?!Írdd /ez nem olyan,mint a küld-küldd,mond-mondd,stb/helyesen:írd/írjad!/

  13. “a Hír Főszerkesztőség égisze alatt készülnek majd a debreceni és a soproni regionális hírműsorok, továbbra is úgynevezett külső gyártásban. Az MTV ugyanakkor 2007. március 5-i hatállyal felmondta a Pannon-Sopron Kft.-vel kötött szerződését. Ebből a térségből az eddigi költségek nagyjából feléért kíván hírműsort gyártatni a köztévé.”

    http://www.hirado.hu/cikk.php?id=171721

  14. Na kb így néz ki ha szakmai alapon történik döntés.
    A “csodacenter” műkédése során asszem már mindenki láthatta mi az amit tudnak.
    Ha ez lenne a televíziózás szakmai színvonala akkor sok társasjátékot adnának el.
    Ezzel az unalmas és felkészületlen csapattal többet ártanak a nézőnek mint sem gondolnák. Ezért nem csodálkozom azon hogy az önkori sem vállalta fel az évi 74 millás támogatást.Ez valóban nem tömegtájékoztatás.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

6 + 18 =